24. april 2013

En stavek

Občasno, ah ne, pogosto se mi zdi, da je celo moje življenje odvisno od enega samega stavka. Na črke, ki tvorijo neko (ne)smiselno sporočilo, je privezana tanka nit misli, s katere binglja moje izmučeno telo. Edina stvar, ki mi takrat daje občutek živosti in hkrati preprečuje, da zdrsnem v brezno propada, je neprestano premetavanje besed, iskanje skritih pomenov in odkrivanje globljih resnic. Resnic o sebi in svojih napakah. Kajti vedno pridem do zaključka, da se dodana vrednost, ki jo tako zavzeto iščem v tem stavku, skriva ravno v lastnem zaničevanju, razvrednotenju in končno občutku ničvrednosti.

Vendar to ni dovolj. Ni dovolj, da vem, da je z menoj vse narobe. Potrebujem še kazen, da sem takšna. Pod pretvezo, da želim spremembe, se začnem izvijati iz primeža. Takrat se vrv še bolj zareže v svetlo kožo in zategne že tako tesen objem. Ko začutim pritisk v prsih in me po nosnicah oplazi zadnji izdih, sem zadovoljna. Dosegla sem namreč lastno uničenje.

2 komentarja:

  1. ko se boš prihodnjič izvijala, imej pri sebi škarje. jaz te še potrebujem ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Škarje držijo drugi in neredko si med njimi tudi ti s svojimi mehkimi besedami. ;)

    OdgovoriIzbriši