23. marec 2013

Njegova hiba

Drži se ga sloves, da se vanj zaljubijo vsa dekleta. Le kako se ne bi, ko je tako lep? Visok, postaven, čeden in lepo diši. Nanj me bo vedno spomnila beseda asertivnost, ki jo zdaj tako rada uporabljam. Verjetno tudi zaradi tega. V glavnem ... je zelo samozavesten moški, ki točno ve, kaj hoče in kako si to lahko vzame. Zaradi tega izgleda rahlo aroganten, ampak meni so takšni všeč.

In tudi on mi je bil. Več tednov. Z žarom v očeh sem ga opazovala pri delu in občudovala njegove socialne spretnosti. Pozabila sem še omeniti, da je v vsakdanji komunikaciji ustvarjal najčudovitejše stavke, ki jih moški lahko izusti. Zato sem se zelo rada pogovarjala z njim.

Tako sem se en večer oglasila v njegovi pisarni z izgovorom, da me zanima njegovo mnenje o knjigi, ki mi jo je tisti dan omenil. Zapletla sva se v globok pogovor, v katerem je vsaka nadaljnja beseda bolj načenjala njegovo popolno podobo. Padla je samozavestna drža, odločnost in samozadostnost. Na koncu mi je še zaupal, da ima hibo. Ko je s tem zazevala zadnja črna vrzel v njegovi popolnosti, sem se v trenutku zaljubila. Vsaj v tistem trenutku sva si bila tako podobna, da je bila edina misel, kako si ga želim ... popraviti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar